11 клас
Рада всіх вітати! Запрошую до співпраці!
Запрошую реєструватись в Google Classroom
Код реєстрації z74xm6s
01.04. Тема. Основні фотометричні величини і їх вимірювання.
Опрацювати параграф 20 ст.140-142. В цьому вам допоможе презентація, яка містить
не лише нові поняття і формули, а й цікаві запитання для перевірки раніше
набутих знань.
https://ua-books.com.ua/prezentaciyi/16990-fotometriya-859
Для закріплення
знань:
1). Дати відповідь на контрольні запитання
параграфа 20
2). Розв’язати вправи 8, 10,11 до параграфа 20 ст.143
АСТРОНОМІЯ
Опрацюйте параграф 38 . Перегляньте цікаві відео, які
допоможуть зрозуміти прочитане.
https://www.youtube.com/watch?v=om_5WQNJAT8
https://www.youtube.com/watch?v=8ZdMLEM7dWc
https://www.youtube.com/watch?v=g6fKq9pBZkc
07.04. - 08.04 Теми. Квантові властивості світла. Гіпотеза
М.Планка Світлові
кванти. Енергія та імпульс фотона.
Контрольні запитання.
1.
В чому полягає суть гіпотези М. Планка?
2.
Чому дорівнює енергія фотона?
3.
Як визначити масу та імпульс фотона?
4.
Сформулюйте три постулати Бора.
5.
Поясніть суть курпускулярно -хвильового дуалізму
( скористайтесь посиланням на ел. ресурс на ст.165 підручника)
Виконайте вправи у зошитах №14, №16 ст.172 підручника.
До середи 01.04. до 15.00 год. надіслати на мою ел. адресу nadiakohan1980@gmail.com розв’язки
вправ, заданих до канікул. Роботи, надіслані пізніше, враховуватись не будуть.
31.03. Тема. Оптичні прилади та системи.
Пропоную
опрацювати матеріали онлайн-уроку для дистанційного навчання.
01.04. Тема. Основні фотометричні величини і їх вимірювання.
Опрацювати параграф 20 ст.140-142. В цьому вам допоможе презентація, яка містить
не лише нові поняття і формули, а й цікаві запитання для перевірки раніше
набутих знань.
https://ua-books.com.ua/prezentaciyi/16990-fotometriya-859
Для закріплення
знань:
1). Дати відповідь на контрольні запитання
параграфа 20
2). Розв’язати вправи 8, 10,11 до параграфа 20 ст.143
АСТРОНОМІЯ
Опрацюйте параграф 38 . Перегляньте цікаві відео, які
допоможуть зрозуміти прочитане.
https://www.youtube.com/watch?v=om_5WQNJAT8
https://www.youtube.com/watch?v=8ZdMLEM7dWc
https://www.youtube.com/watch?v=g6fKq9pBZkc
07.04. - 08.04 Теми. Квантові властивості світла. Гіпотеза М.Планка Світлові кванти. Енергія та імпульс фотона.
Контрольні запитання.
1.
В чому полягає суть гіпотези М. Планка?
2.
Чому дорівнює енергія фотона?
3.
Як визначити масу та імпульс фотона?
4.
Сформулюйте три постулати Бора.
5.
Поясніть суть курпускулярно -хвильового дуалізму
( скористайтесь посиланням на ел. ресурс на ст.165 підручника)
Виконайте вправи у зошитах №14, №16 ст.172 підручника.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-optichni-priladi-32877.html
Завдання
Складіть тестові запитання по змісту даної теми або підготуйте інформацію про незвичайні застосування оптичних приладів.
Наша попередня робота
11 клас. Фізика
12.03. Дисперсія світла. Поляризація світла.
Опрацювати параграф 21.
Перегляньте матеріали теми на сторінці блогу (перехід здійснюється кліком на номер уроку)
Перегляньте матеріали теми на сторінці блогу (перехід здійснюється кліком на номер уроку)
Відеоуроки можна переглянути, використавши гіперпосилання
Опорний конспект
17.03. Опрацювати тему «Закони відбивання і заломлення світла» параграф 22(ст.152-155)
Розв’язати вправи до параграфа 22 ( 3,4,5,7)
Дивись на сторінку блогу з конспектами уроків
18.03 Тема. Лінзи. Побудова зображень у лінзах. Формула тонкої лінзи.
Пригадайте : два види
лінз; характерні промені у лінзах та як з їх допомогою можна будувати
зображення у лінзах, а також що таке фокусна відстань та оптична сила лінзи.
Дивись ст. 156 – 157
підручника
Виконайте завдання 8,9 до параграфа 22.
Задача 1.Предмет розташований на відстані 1м від збиральної
лінзи з фокусною відстанню 0,5м. На якій відстані знаходиться зображення?
Задача 2. Як змінюється та в якому напрямку рухається
зображення, якщо предмет рухається від нескінченості до лінзи?
Задача 3.У льоду є порожнина у вигляді увігнутої лінзи. Ця
лінза збиратиме чи чи розсіюватиме світло? Відповідь обгрунтуйте.
Коментарі
Дописати коментар