9 клас


КАНІКУЛИ ЗАКІНЧИЛИСЯ! БЕРІМОСЯ ДО РОБОТИ!

Запрошую реєструватись в Google Classroom 


Код реєстрації  ogqhjqk



 8.04-9-04. Тема. Імпульс. Закон збереження імпульсу.

1.Опрацюйте параграф 36.  Пропоную переглянути відеоролики.
https://www.youtube.com/watch?v=pNfa71w26WU ( допоможе зрозуміти теоретичну частину теми);

https://www.youtube.com/watch?v=h493MoYHBtA ( пропонуються розвязки 1-3 завдань вправи 36 ). Приклад розвязування задач на закон збереження імпульсу є в підручнику на ст.229.


2.Виконайте вправу 36 (4)




До  2.04. до 15.00 год. надіслати на мою ел. адресу nadiakohan1980@gmail.com розв’язки вправ, заданих до канікул. Роботи, надіслані пізніше, враховуватись не будуть. 



НАША ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА.

9 клас Фізика

12.03. 
Тема. Рух тіла під дією кількох сил у вертикальному та горизонтальному напрямках.
 1. Повторити сили, з якими ви ознайомились у 7 класі (формули для їх визначення та напрямок їхньої дії) – ст.221 підручника.
2.  Опрацювати алгоритм розвязування задач на рух тіла піл дією кількох сил (ст.221).
3. Розглянути зразки розвязування задач 1-3 (ст.222-224) за алгоритмом.
4. За зразками виконати
Вправа 35 (1-3) ст.225

13.03. 
Розвязування задач на рух тіла під дією кількох сил.
Задача 1. Визначте вагу тіла масою 10 кг, що рухається вертикально вниз із прискоренням
 3 м /с2. 
Задача 2. Визначте гальмівний шлях автомобіля, якщо коефіцієнт тертя між шинами автомобіля та дорогою становить 0,4. Швидкість руху автомобіля до гальмування дорівнювала 54 км/ год. ( використати зразок задачі 2 ст.223 підручника).
Задача 3. Маршрутка масою 15 т рухається з місця з прискоренням 0,5 м/с2.Обчисліть силу тяги двигуна за умови, що коефіцієнт опору рухові дорівнює 0,03.
Зразок.




18.03. – 19.03.  Рух тіла під дією кількох сил.

Тему продовжує розгляд випадків, коли тіло рухається по похилій площині та рух тіла на блоці.
Зразок розв’язку такої задачі є на ст.224 підручника (задача 4)-  по похилій площині.
Всі задачі з динаміки вимагають виконання поснювального малюнка, на якому слід позначити всі сили, які діють на тіло. Далі треба записати ІІ закон Ньютона з врахуванням всіх діючих на тіло сил.
Спроєктовуємо рівняння на осі координат і розв’язуємо відносно шуканої величини.
Ще один зразок розв’язування задачі на рух по похилій площині та зразок задачі для руху тіла на блоці.
                                            Додаток



Розглядаючи випадок з блоком, слід скласти систему рівнянь , тобто кожне тіло треба розглянути окремо і записати ІІ закон Ньютона  з врахуванням всіх діючих на кожне тіло сил.
Розгляньте зразки розв’язування задач та виконайте завдання.
 Вправу 35(6) ст.226
Задача. Через блок перекинуто нитку, до кінців якої прикріплено вантажі 200г і 300г. З яким прискоренням рухається система тіл?

Увага! Завдання виконувати у робочих зошитах із зазначенням дати і відповідної теми. Всі завдання будуть перевірені і оцінені. Успіхів вам!




20.03. Підготувати проекти.

Пропоную такі теми:
1.Роль законів Ньютона у розвитку фізики.
2.Сила тяжіння на планетах Сонячної системи і їх супутниках.
3.Галілео Галілей – засновник експериментально-математичного методу.
4. Експериментальні завдання як проект  (на ст.205, ст.214, ст.220 - один за вибором).

Форма звіту довільна.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

11 клас

7 клас