9 клас
КАНІКУЛИ ЗАКІНЧИЛИСЯ! БЕРІМОСЯ ДО РОБОТИ!
Запрошую реєструватись в Google Classroom
Код реєстрації ogqhjqk
8.04-9-04. Тема. Імпульс. Закон збереження імпульсу.
1.Опрацюйте параграф 36.
Пропоную переглянути відеоролики.
https://www.youtube.com/watch?v=pNfa71w26WU
( допоможе зрозуміти теоретичну частину теми);
https://www.youtube.com/watch?v=h493MoYHBtA
( пропонуються розвязки 1-3 завдань вправи 36 ). Приклад розвязування задач на
закон збереження імпульсу є в підручнику на ст.229.
2.Виконайте вправу 36 (4)
До 2.04. до 15.00 год. надіслати на мою ел. адресу nadiakohan1980@gmail.com розв’язки вправ, заданих до канікул. Роботи, надіслані пізніше, враховуватись не будуть.
НАША ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА.
9 клас Фізика
12.03.
Тема. Рух тіла під дією кількох сил у вертикальному та
горизонтальному напрямках.
1. Повторити сили, з
якими ви ознайомились у 7 класі (формули для їх визначення та напрямок їхньої
дії) – ст.221 підручника.
2. Опрацювати алгоритм
розвязування задач на рух тіла піл дією кількох сил (ст.221).
3. Розглянути зразки розвязування задач 1-3 (ст.222-224) за
алгоритмом.
4. За зразками виконати
Вправа 35 (1-3) ст.225
13.03.
Розв’язування задач на рух тіла під дією кількох сил.
Задача 1. Визначте вагу тіла масою 10 кг, що рухається вертикально вниз
із прискоренням
3 м /с2.
Задача 2. Визначте гальмівний шлях автомобіля, якщо коефіцієнт тертя між
шинами автомобіля та дорогою становить 0,4. Швидкість руху автомобіля до
гальмування дорівнювала 54 км/ год. ( використати зразок задачі 2 ст.223 підручника).
Задача 3. Маршрутка масою 15 т рухається з місця з прискоренням 0,5 м/с2.Обчисліть
силу тяги двигуна за умови, що коефіцієнт опору рухові дорівнює 0,03.
Зразок.
18.03. – 19.03. Рух тіла під дією кількох сил.
Тему продовжує розгляд випадків, коли тіло рухається по
похилій площині та рух тіла на блоці.
Зразок розв’язку такої задачі є на ст.224 підручника (задача
4)- по похилій площині.
Всі задачі з динаміки вимагають виконання поснювального
малюнка, на якому слід позначити всі сили, які діють на тіло. Далі треба
записати ІІ закон Ньютона з врахуванням всіх діючих на тіло сил.
Спроєктовуємо рівняння на осі координат і розв’язуємо
відносно шуканої величини.
Ще один зразок розв’язування задачі на рух по похилій
площині та зразок задачі для руху тіла на блоці.
Розглядаючи випадок з блоком, слід скласти систему рівнянь ,
тобто кожне тіло треба розглянути окремо і записати ІІ закон Ньютона з врахуванням всіх діючих на кожне тіло сил.
Розгляньте зразки розв’язування задач та виконайте завдання.
Вправу 35(6) ст.226
Задача. Через блок перекинуто нитку, до кінців якої
прикріплено вантажі 200г і 300г. З яким прискоренням рухається система тіл?
Увага! Завдання виконувати у робочих зошитах із зазначенням
дати і відповідної теми. Всі завдання будуть перевірені і оцінені. Успіхів вам!
20.03. Підготувати проекти.
Пропоную такі теми:
1.Роль законів Ньютона у розвитку фізики.
2.Сила тяжіння на планетах Сонячної системи і їх супутниках.
3.Галілео Галілей – засновник експериментально-математичного
методу.
4. Експериментальні завдання як проект (на ст.205, ст.214, ст.220 - один за
вибором).
Форма звіту довільна.
Коментарі
Дописати коментар