7 клас
Вітаю всіх! Пора до роботи!
Запрошую реєструватись в Google Classroom
Код реєстрації lfrq2xa
07.04 ,09.04. Тема. Механічна робота. Потужність.
Опрацювати параграфи 30,31. На допомогу вам пропоную
презентацію. Там також є три зразки розв’язування задач з даної теми.
ЗАВДАННЯ
Дати відповіді на контрольні запитання параграфів.
Вивчити формули для
розрахунку механічної роботи і потужності.
Розібрати зразки задач на розрахунок механічної роботи і
потужності ст.202, 206.
Виконати Вправа 30
(2,4,5), Вправа 31 (3,5).
До четверга 2.04. до 15.00 год. надіслати на мою ел. адресу nadiakohan1980@gmail.com розв’язки
вправ, заданих до канікул. Роботи, надіслані пізніше, враховуватись не будуть.
Готуємо проекти! Теми вам запропоновано, експериментальні роботи я теж враховуватиму як проекти ! Успіхів вам!
Наша попередня робота
07.04 ,09.04. Тема. Механічна робота. Потужність.
Опрацювати параграфи 30,31. На допомогу вам пропоную
презентацію. Там також є три зразки розв’язування задач з даної теми.
ЗАВДАННЯ
Дати відповіді на контрольні запитання параграфів.
Вивчити формули для
розрахунку механічної роботи і потужності.
Розібрати зразки задач на розрахунок механічної роботи і
потужності ст.202, 206.
Виконати Вправа 30
(2,4,5), Вправа 31 (3,5).
7 клас Фізика
12.03.
1.
Опрацювати
параграф 26 підручника ”Сполучені посудини.Манометри”.
Зверніть увагу! 1) Які властивості сполучених посудин? 2) Як працює відкритий рідинний
манометр?
3) Приклади застосування сполучених посудин.
2.
Виконати
завдання 1-4 вправи 26 ( усно).
Письмово виконати вправу 17 ст.193 (
зразок розв’язку
задачі – на ст.172).
3.
Додатково:
експериментальне завдання “ Манометр власноруч “ (ст.174 підручника).
13.03.
1. Опрацювати параграф 27-29
підручника“Виштовхувальна
сила в рідинах і газах. Закон
Архімеда”
З’ясуйте:
1) Що є причиною
виникнення виштовхувальної сили та як її ще називають?
2)Який напрям сили, що
діє з боку рідини чи газу на тіло, що в них занурене?
3) Сформулюйте закон Архімеда.
4) Від чого залежить величина архімедової сили?
4) Чи втрачає вагу тіло, занурене в рідину або газ ?
Чому?
5) В яких випадках на тіло, занурене в рідину, не діє
архімедова сила?
6) За якої умови тіла плавають, тонуть чи спливають в рідині
чи газі?
2. Виконати. Вправа 27(1)- усно, вправа 27(3, 6) -
письмово (зразок -ст.178).
3. Додаткове
завдання: вправа 17 на ст.193 або
експериментальне
завдання “Родзинки-танцівниці”
ст.180.
17.03. Розв’язування задач і
вправ.
Задача 1. Стілець масою 1,5кг стоїть на
підлозі на чотирьох ніжках, площа перерізу кожної ніжки – 4см2. Знайти тиск
стільця на підлогу.
Підказка. Знайти площу 4 ніжок і використати формулу тиску
твердого тіла на поверхню, де
F= mg
Задача 2. Вага однорідного тіла в повітрі
-2,8Н, а у воді- 1,69Н. Чому дорівнює густина цього тіла?
Підказка. На тіло, занурене в рідину діє сила Архімеда, величина
якої дорівнює різниці ваги тіла в повітрі і у воді. Маючи значення сили
Архімеда, знайдемо об’єм зануреного тіла.
Далі використати співвідношення маси, густини і об’єму
(знаючи вагу тіла у повітрі ,знайдемо масу тіла).
Задача 3. Визначте висоту стовпа води, який створює
тиск 7кПа. (Залежність гідростатичного
тиску від глибини занурення і густини рідини).
Задача 4. Плоска крижина завтовшки 35 см
утримує на воді людину масою 70кг. Знайдіть найменшу площу цієї крижини.
Підказка. За умовою плавання тіл – сила тяжіння рівна архімедовій силі. Знайти об’єм крижини.
Об’єм дорівнює добутку площі крижини на її товщину.
Задача 5. У сполучені посудини налили ртуть. У
ліве коліно налили олію, у праву- воду. Рівень ртуті у сполучених посудинах не
змінився. Визначити висоту стовпчика води, якщо висота стовпчика олії- 20см. (
скористатись властивістю сполучених посудин для рідин з різною густиною).
Додатково за бажанням. Колода довжиною 3,5 м
та діаметром 40 см плаває у воді. Знайдіть масу людини, яка може стояти на
колоді, щоб не замочити ноги.
Увага! Завдання виконувати у робочих
зошитах із зазначенням дати і відповідної теми. Всі завдання будуть перевірені
і оцінені.
19.03. Підсумковий урок з теми «Взаємодія тіл».
1.Опрацювати опорні схеми і таблиці ст.194-195 підручника.
2.Підготувати
проекти.
Пропоную такі теми:
1.Інертність у техніці і побуті.
2.Чи заважатиме невагомість у повсякденному житті?
3. Без сили тертя немає життя.
4. Способи збільшення і зменшення тертя в живій природі.
5. Як зменшити опір повітря?
6.Легенди і міфи про життя Архімеда.
7. Склад атмосфери та атмосферний тиск на планетах Сонячної
системи.
8. Від повітряної кулі до сучасних літаків.
9.Від стародавніх вітрильників до сучасних океанських
лайнерів.
Форма проекту – на ваш розсуд. Пам'ятайте про Кодекс
доброчесності!!!
Коментарі
Дописати коментар