7 клас


Вітаю всіх! Пора до роботи!

Запрошую реєструватись в Google Classroom 

Код реєстрації  lfrq2xa

07.04 ,09.04. Тема. Механічна робота. Потужність.

Опрацювати параграфи 30,31. На допомогу вам пропоную презентацію. Там також є три зразки розвязування задач з даної теми.
ЗАВДАННЯ
Дати відповіді на контрольні запитання параграфів.
 Вивчити формули для розрахунку механічної роботи і потужності.
Розібрати зразки задач на розрахунок механічної роботи і потужності ст.202, 206.
Виконати     Вправа 30 (2,4,5), Вправа 31 (3,5).


До четверга 2.04. до 15.00 год. надіслати на мою ел. адресу  nadiakohan1980@gmail.com розвязки вправ, заданих до канікул. Роботи, надіслані пізніше, враховуватись не будуть.


Готуємо проекти! Теми вам запропоновано, експериментальні роботи я теж враховуватиму як проекти ! Успіхів вам! 

Наша попередня робота 

7 клас  Фізика

       12.03.

1.      Опрацювати параграф 26 підручникаСполучені посудини.Манометри.
Зверніть увагу!  1) Які властивості сполучених посудин? 2) Як працює відкритий рідинний манометр? 3) Приклади застосування сполучених посудин.

2.      Виконати завдання 1-4 вправи 26 ( усно).
Письмово виконати вправу 17 ст.193 ( зразок розвязку задачі – на ст.172).
3.      Додатково:  експериментальне завдання Манометр власноруч (ст.174 підручника).


       13.03.

      1. Опрацювати параграф 27-29 підручникаВиштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон       Архімеда”
  З’ясуйте:
 1) Що є причиною виникнення виштовхувальної сили та як її ще називають?
 2)Який напрям сили, що діє з боку рідини чи газу на тіло, що в них занурене?
3) Сформулюйте закон Архімеда.
4) Від чого залежить величина архімедової сили?
4) Чи втрачає вагу тіло, занурене в рідину або газ ?  Чому?
5) В яких випадках на тіло, занурене в рідину, не діє архімедова сила?
6) За якої умови тіла плавають, тонуть чи спливають в рідині чи газі?
     2. Виконати.  Вправа 27(1)- усно, вправа 27(3, 6) - письмово (зразок -ст.178).
     3. Додаткове завдання:  вправа 17 на ст.193  або
         експериментальне завдання Родзинки-танцівниці   ст.180.


17.03. Розв’язування задач і вправ.
Задача 1. Стілець масою 1,5кг стоїть на підлозі на чотирьох ніжках, площа перерізу кожної ніжки – 4см2. Знайти тиск стільця на підлогу.
Підказка. Знайти площу 4 ніжок і використати формулу тиску твердого тіла на поверхню, де
F= mg
Задача 2. Вага однорідного тіла в повітрі -2,8Н, а у воді- 1,69Н. Чому дорівнює густина цього тіла?
Підказка. На тіло, занурене в рідину діє сила Архімеда, величина якої дорівнює різниці ваги тіла в повітрі і у воді. Маючи значення сили Архімеда, знайдемо об’єм зануреного тіла.
Далі використати співвідношення маси, густини і об’єму (знаючи вагу тіла у повітрі ,знайдемо масу тіла).
Задача 3. Визначте висоту стовпа води, який створює тиск 7кПа.  (Залежність гідростатичного тиску від глибини занурення і густини рідини).
Задача 4. Плоска крижина завтовшки 35 см утримує на воді людину масою 70кг. Знайдіть найменшу площу цієї крижини.
Підказка. За умовою плавання тіл – сила тяжіння рівна   архімедовій силі. Знайти об’єм крижини. Об’єм дорівнює добутку площі крижини на її товщину.
Задача 5. У сполучені посудини налили ртуть. У ліве коліно налили олію, у праву- воду. Рівень ртуті у сполучених посудинах не змінився. Визначити висоту стовпчика води, якщо висота стовпчика олії- 20см. ( скористатись властивістю сполучених посудин для рідин з різною густиною).  
Додатково за бажанням. Колода довжиною 3,5 м та діаметром 40 см плаває у воді. Знайдіть масу людини, яка може стояти на колоді, щоб не замочити ноги.

Увага! Завдання виконувати у робочих зошитах із зазначенням дати і відповідної теми. Всі завдання будуть перевірені і оцінені.


19.03. Підсумковий урок з теми «Взаємодія тіл».

1.Опрацювати опорні схеми і таблиці ст.194-195 підручника.

 2.Підготувати проекти.

 Пропоную такі теми:

 1.Інертність у техніці і побуті.
2.Чи заважатиме невагомість у повсякденному житті?
3. Без сили тертя немає життя.
4. Способи збільшення і зменшення тертя в живій природі.
5. Як зменшити опір повітря?
6.Легенди і міфи про життя Архімеда.
7. Склад атмосфери та атмосферний тиск на планетах Сонячної системи.
8. Від повітряної кулі до сучасних літаків.
9.Від стародавніх вітрильників до сучасних океанських лайнерів.

Форма проекту – на ваш розсуд. Пам'ятайте про Кодекс доброчесності!!!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

9 клас

11 клас